Eipä mitään ihmeempiä ole sattunut. Madotus hoidetaan tänään kuntoon ja sitten vain odotellaan pentujen syntymää. Pentulaatikkoon olen jo pehmusteet laittanut ja Tuittu onkin siellä pariin otteeseen käynyt pyörähtämässä. Hellyydenkipeähän tuo pikkuinen on.

Painossa ollaan nyt ylitetty se 2kg! Eli neiti painaa jo yli 17kg...en voi käsittää. Ja ne kylkiluut kyllä tuntuvat edelleen. Liikutaan vaihtelevasti, kyllähän tuo lenkeillä mukaan tulee, mutta ei enää tee niin paljoa noita omia lenkkejään kuin ennen.

Nytkin tuo makaa jaloissa...koko ajan pitäisi olla vieressä kyhnäämässä :) on se vaan niin ihana pakkaus.

Olen ehkä tuntenut pieniä potkuja, epäilen kyllä omaksi mielikuvitukseksi vielä ;) eiköhän ne potkutkin ala tuntumaan viikon päästä viimeistään!